2016. április 12., kedd

64 nap és szülinapom !

 http://data.whicdn.com/images/232943615/large.jpg
 http://data.whicdn.com/images/189944777/large.jpg

Rájöttem, hogy szeretek estére jönni dolgozni, mert napközben így egy csomó mindenre van időm, például bevásárolni az ebédhez, főzni, sütni mindent mire hazajön a szerelmem, kitakaritani, aludni meg edzeni.
Tegnap egész éjszaka le se tudtam hunyni a szemem, mondjuk össze is kaptunk Gyurival mert leordítottam, hogy miért hagyja az alsógatyáját, bemelegítőjét, pólóját az étkező asztalnál a széken. DE MINDIG. És mondtam én már szép szóval, könyörögtem, kértem, de tegnap már kiakadtam, ami szerintem érthető, mert hónapok óta ez megy. Tisztára megsértődött, mert kiabáltam vele, de nem igazán érdekelt. Tanulja már meg végre.
De utána egész éjjel fent voltam és csak pislogtam, mint aki tisztára nem álmos, pedig tuti az voltam, aznap kétszer edzettem is meg dolgoztam este tizenegyig.
Ma valami gyerek fel akart szedni a kondiban, de azt hittem leütöm. Milyen alapon jön oda, miközben futok a futógépen és nyomogatja le nekem a sebességet, hogy tudjak neki válaszolni? Megmondtam van barátom és nem, nincs kedvem ismerkedni, ez van. Pedig eddig itt Németbe nem sok ilyennel találkoztam, meg az eddigiek viccesek voltak, de ez felcseszett.
Az a jó, mikor az ott dolgozó srác odajön és ad nekem csak úgy egy proteincsokit, amit amúgy ott lehet venni a teremben egy automatából, és alapból meg 2-3 euró. Azt tudom díjazni.
Szerintem egyébként a Thermo Drine-tól nem tudtam elaludni, pedig délelőtt vettem be. De az annyira felpörget! Nagyon jó vele az edzés. 2014 nyarán szedtem ezelőtt egyszer, és akkor is nagyon bejött.
Ma lenyírtuk Zorát, úgyhogy megkapta a nyári bundáját, elég kis rövid, de úgyis mindegy, mert iszonyú gyorsan nő a hajacskája. Meg is fürdettük, olyan volt szegény, mint egy kis patkány és nagyon sajnáltam, de a feketítő kutyasampont minimum tíz percig rajta kellett hagyni. De szerintem max öt perc volt, mert szegényke nagyon csúszkált a kádban és alig vártam, hogy kivegyük. Meg ő is.  A nyírást egy tortúraként élte meg, folyamatosan sírt meg vergődött, de muszáj lesz megszoknia. Amúgy legközelebb kutyakozmetikushoz viszem, itt lesz vagy száz euró, de nekem fontos, hogy csini  kutyám legyen.
Nem tudom, mi van ma itt az emberekkel a munkahelyemen, de rengetegen vannak és egy perc nyugtom sincs, ezt is alig tudom írni. Ma amúgy rakott "krumplit" csináltam, krumpli helyett zellerrel és isteni lett. Meg olyan full diétásra csináltam, hogy még tejfölt sem tettem rá, hanem azt az izlandi Skyr-t, állagra kb ugyanaz, de tele van fehérjével és minimális kalória tartalommal. Én amúgy joghurtnak nevezném, és édesítve is szoktam enni, de elvileg sajtkészítmény. Mindegy, a lényeg, hogy sokkal jobb, mint a tejföl.
Ú ennek a Karamell Apple Pie teának isteni az illata!

 
 finoooom *.*
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése