2016. április 23., szombat

Fáj a szívem

Igen, fáj a szívem, mert látom az ismerőseim képeit mindenhol, ahogyan szandálban és rövidujjúban élvezik a napsütést. Annyira jó idő lehet otthon, hogy inkább el sem merem képzelni, nehogy elsírjam magam. Nem tehetek róla, nekem a szép idő nagyon fontos és rendkívül befolyásol, ha nem fázom és ha süt a nap, olyan, mintha kicseréltek volna, de tényleg. Ma pedig nyolc fok, borult ég és eső. Köszönöm, Németország.
Tudom, hogy csak lassan indul be, mert idő kérdése és itt is negyven fok lesz. De türelmetlen vagyok, ez köztudott. Annyi jó Németországban, hogy egy-két órával később sotetedik, szóval még 20:30-21:00 óra körül is világos van, nyáron meg még tízkor is.
Rendeltem egy kg útifűmaghéjat és alig várom, hogy szénhidrátmentes tésztát alkossak belőle! Eszek majd mákos tésztát, csinálok belőle vékony pizzát, lasagnet meg mindent. Egyébként a Walden Farmos iszonyú drága null kalóriás nutella , csoki szirup meg karamellszirup egyszerűen elviselhetetlenül rossz ízű. A karamellás jó. De a másik kettő, á, hányinger. SENKI NE VEGYEN OLYAT! Xd
Ezért megérte hisztiznem Gyurinak (mert két napig nem mentünk érte a postára) . Na mindegy.
Mostanában egy csomó de csomó protein szeletet ettem a napnak minden szakában és rájöttem, hogy soha többet. Fáj tőle a hasam nagyon meg fel is vagyok puffadva, mint egy terhes.
Amúgy a héten nem igazán volt semmi különös, jó idő volt, szóval délutánonként kimentem a focipályára Gyurival, és amíg edzett, nézegettem ki a fejemből meg néha futottam egy kört vagy ugrálóköteleztem. Zora tiszta aranyos, ahogy Gyuri jatszik vele a foci labdával, teljesen bezsong és állandóan vakkantgat. :D
Hétvégére szaunázást tervezett, de én nem és nem. Én nem pucérkodom és nem is vagyok kiváncsi senki másra ruha nélkül. Meg amugy is, most hétvégén is dolgozom. Igaz, csak napi hat és fél órát ugyanúgy, de akkor is. Inkább menjünk simán fürdőbe vagy nem tudom.
Mondjuk én mindig azt mondogatom, itt a jó idő, bereljünk ki egy motort és száguldjunk! *.* De nincsen nagy motorra jogsija. Csak kicsire, az is egész jó végül is, meg itt fel is ülhetek mögé. Magyarországon kismotoron elvileg nem szabad másik embert utaztatni.
Holnap hivatalosan is kezdődik az Adchaffenburgi Nyár, tehát sokszor lesznek nyitvatartó vasárnapok(mint holnap), utcabálok, vásárok, most van a halpiac, tiszta jó, meg kéne nézni ma vagy holnap. Lesznek mindenféle programok, felvonulások, zene az utcán, mindenhol táncosok, mutatványosok, tűzdobálók meg persze a legjobb: sokféle kiülős kajálda, ilyen bódék tele különleges dolgokkal, művészi alakú fagyikkal, nutellás dolgokkal, tuti lesz egy magyar kürtőskalácsos is, grillteraszok meg ilyesmik. Tavaly nem nagyon vettünk ezeken részt, mert vidéken laktunk még, nem itt a városban, pont szeptember elején van ezeknek hivatalosan vége, és mi meg akkor költöztünk be. Na de majd idén. Tuti jó lesz, meg minden héten elmegyünk majd a strandra.
Ú, tegnap amúgy nagyon beégtem, egy jó kis esti lábazást követően úgy döntöttem, nekidőlök a közlekedési táblának, mire az egyből elkezdett zuhanni, úgy kellett megfognom és visszaállítanom. Miért nincsenek ezek dőlésbiztosítva??xd
55 nap és huszonegy éves leszek!

 nagyon fini ez a saaaajt. ohh, deszerteem a sajtokat.:(










csalad <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése