2016. április 18., hétfő

"Happiness is the richest thing we will ever own." -- Donald Duck

 Monday morning <3

Ó, nagyon szupi volt a szabad hétvégém. Aludtam egész sokat végre, voltunk mindenfele, igazából fürdőruhát akartam nagyon venni, de egyik se volt az igazi, meg utálom az olyan bikinifelsőt, ami nem megkötős hátul, hanem csatolós. Ami jó a mellemre, a hátamra meg nagy. Többet kéne hátra edzenem.
De vettem olyan gyönyörű szép melltartót, bugyikat meg zoknikat, hogy csak na. Meg fagyiztunk is végre az olaszoknál. Nyami.

at work
 
Szeretjük a papayat is! De aminek a legjobban örülök, hogy lassan itt a spárgaszezon! Már most is ettünk jópárszor, de szezonban még olcsóbb lesz, és én minden nap akarok enni! Na jó, azért nem minden nap, de vagy háromszor egy héten tuti.
Rendeltem Amazonról mindenféle kaját cuccot, például ezeket az aromacseppeket. Nagyon drága volt, de egy csepptől is tényleg minden full banános ízű lesz. Szóval lehet, hogy ezek kitartanak életem végéig. 😂 Rendeltem még Walden Farmos nutellát, csoki- és karamellszirupot, de ezek majd ma jönnek meg elvileg. 
Ja, meg új ISO Whey Zerot, azt olvastam a Cookies a legjobb íz, hát nekem előtte tiramisus volt, és az sokkal finomabb. Szóval, ha valakinek ajánlhatom, akkor tiramisusat vegyen!
Voltunk együtt tegnap végre szoliba is*.* 
Sütöttem szombaton egészséges pizzát, Gyuri teljesen oda volt tőle, hogy milyen finom, meg másnap a tárkonyos levesemtől is meg a carbonaratól is. Olyan cuki, mikor dicsér, hogy milyen ügyes vagyok. Imádom!



  
Alvás előtt. Mondjuk, mióta Zora megvan, nem igazán alszunk egy jót. Olyan, mintha gyerekünk lenne. xd



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése