2016. április 10., vasárnap

Szombat

 

Tegnap szabadnapom volt, amit nyilván meg is érdemlek, főleg hogy ma és holnap egész napozok mert a munkatársam legénybúcsúra megy, de persze enélkül is megérdemelném. XD Egyébként csak annyi a baj ezzel, hogy szombaton és vasárnap nagyon utálok bent lenni, nem csak azért, mert hétvége van és lehetnék a szerelmemmel is végre, hanem mert ilyenkor rohadt sokan vannak és még pisilni se tudok hátramenni.
Amúgy csütörtökön elmentünk Gyurival az étterembe, mondtam, hogy most én fizetek mindent, milyen hősies vagyok, és ismét nagyon nagyon bezabáltunk, amitől nekem utána bűntudatom van, mert hát nem kéne ennyit enni. De havonta egyszer belefér!
Most az egyszer gondoltuk beújítunk és megkóstolunk olyanokat is, amiket eddig nem mertünk. Eredmény: Krokodilhús: rágós nagyon. Ördöghal: számomra ehetetlen volt. Kardhal: ennek túl halíze van. Cápa: meglepően finom!
Persze soha többet nem eszek ilyeneket, mert szegény állatok, volt amugy kenguru meg zebra hús is de az már tényleg mindennek a teteje.
Most van a FIBO itt Kölnben és fáj a szívem, hogy itt kell bent ülnöm és nem jutok el oda. :(
Tegnap szépen kitakarítottam az egész lakást szóval most nagyon szép, tiszta és illatos, mondjuk Zora már egyszer bepisilt, ma reggel meg bekakált, hát ki vagyok tőle, pedig állandóan hordom le az udvarra, de ott meg csak bepörög és rohangál.
Tegnap este még elmentem edzeni is, meg közbe szoliba, imádom, olyan jól esett, csak ne kerülne olyan sokba. Itt Németben megérné venni egy szoligépet otthonra. Csak hozzánk most nemigen fér, talán majd a következő lakásba, az ugyis nagyobb lesz. Meg lesz erkély is, ez feltétel. Ugy irigylem most is azokat, akiknek van a mellettünk levő házban.
Mondjuk imádom a lakásunkat mert annyira jól néz ki meg tiszta új, de elég mindig fellépcsőzni a harmadikra, vagy akármit is fel pakolni oda. Mint például a mosógépet. Az jó volt. Tutira nagyon nehéz volt, de én csak néztem amúgy. XD







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése